اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

آخرین اخبار کرونا| قدم به قدم با یک بیمار مبتلا به کرونا/ بسیج دانش بنیان ها برای شکست کرونا

در میان اخبار منتشرشده در خصوص کرونا، در این صفحه به آخرین مطالب مربوط به این ویروس پرداخته می‌شود.

آخرین اخبار کرونا| قدم به قدم با یک بیمار مبتلا به کرونا/ بسیج دانش بنیان ها برای شکست کرونا

خبرگزاری فارس: با اعلام اولین آمار مبتلایان و تعداد جانباختگانی که مبتلا به ویروس کرونا بوده اند در روز چهارشنبه 30 بهمن ماه، حجم بسیار بالایی از اخبار صحیح و غلط در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شده است که نه تنها به افزایش آگاهی درباره ویروس کرونا منجر نشده است، بلکه سبب گسترش شایعات و افزایش استرس و اضطراب در میان مردم نیز شده است.

خبرگزاری فارس به منظور اطلاع‌رسانی شفاف و ممانعت از ایجاد سردرگمی در مخاطبان، علاوه بر ایجاد صفحه ویژه کرونا، اهم اخبار موثق روزانه مرتبط با کرونا را در یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد. برای دریافت جزئیات اخبار می‌توانید به لینک‌های مربوطه مراجعه کنید.

 

11:27/ جزییات تعویق اعزام مشمولان سربازی/ اولین اعزام یکم اردیبهشت 99

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا درباره جزئیات تعویق اعزام مشمولان سربازی، تعویض کارت‌های خدمت ومعافیت قدیمی و قانون جریمه مشمولان غایب سخن گفت.(متن خبر)

11:17/ چگونه هنگام استفاده از «خود پرداز» به کرونا مبتلا نشویم؟+ تصویر

یکی از اماکن ناقل کرونا، عابر بانک‌ها هستند؛ هنگام کار با آنها از دستکش‌های یک بار مصرف یا در نهایت دستمال کاغذی استفاده کنید تا مانع شیوع ویروس کرونا شوید.(متن خبر)

10:42/ سامانه ثبت‌نام "پویش دانشجویی مبارزه با کرونا" راه‌اندازی شد

با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، "پویش دانشجویی مبارزه با کرونا" با نام # زندگی دست یاریگرتوست راه‌اندازی شد.(متن خبر)

10:41/ بعضی از کشورهای خبیث اروپایی جلوی واردات ماسک به ایران را گرفتند

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: بر اساس قرارداد منعقدشده قرار بود 50 میلیون ماسک به کشور وارد شود که تمام مقدمات آن هم انجام شده بود ولی در حین بارگیری جلوی واردات این محصولات را گرفتند.(متن خبر)

10:41/ توزیع اقلام بهداشتی پس از اشباع نیاز مراکز بهداشتی در مراکز عمومی آغاز می‌شود

مدیرکل برنامه‌ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار کالاهای اساسی وزارت صنعت گفت: با توجه به نیاز شدید مراکز بهداشتی به اقلام بهداشتی در مراکز عمومی از جمله داروخانه‌ها آغاز می‌شود.(متن خبر)

10:27/ شادی کودکان کار با بسته سلامت ضد کرونا

دست‌هایت را بیار جلو! فیس، فیس. حالا دست‌هایت را خوب به هم بمال. حالا با این دستمال الکلی صورتت را خوب پاک کن. این دستکش‌ها را هم بپوش، باشه پسر خوب؟ این حال و هوای مهربانی مردم شهر با کودکان کار در رزوهای «کرونا زده» است.(متن خبر)

10:21/ دعوت از تهرانی‌ها برای انجام قرنطینه اختیاری

رئیس کمیته سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران از احتمال تبدیل 50 سوله مدیریت بحران به بیمارستان صحرایی ویژه بیماران کرونا در پایتخت خبر داد.(متن خبر)

10:13/ نیازمند پشتیبانی نیروهای خدمات درمانی هستیم/ سمن‌ها و نهادهای مردمی به کمک دولت آمدند

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه در فرآیند بیماری کرونا گنبدکاووس مرکز خدمت‌رسانی به شرق استان است، گفت: از دانشگاه علوم پزشکی خواسته‌ایم که در حوزه نیروی انسانی ما را پشتیبانی کنند.(متن خبر)

10:12/ کرونا از دیدگاه یک اپیدمیولوژیست/استرس موجود در جامعه بیشتر از ماهیت کرونا است+فیلم

مدیر گروه اپیدمیولوژی و رئیس مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر بر سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: استرس موجود در جامعه بیشتر از ماهیت و بیماری‌زایی کرونا است.(متن خبر)

10:08/ داوطلب شدن 56 نفر از بسیجیان جامعهٔ پزشکی جهت خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی

مسؤول سازمان بسیج جامعهٔ پزشکی استان قزوین گفت: ۵۶ نفر از بسیجیان جامعهٔ پزشکی استان قزوین جهت مقابله با کرونا داوطلب شدند تا در صورت نیاز به بخش درمان معرفی شوند.(متن خبر)

10:07/ قدم به قدم با یک بیمار مبتلا به کرونا

راستش می‌خواستم از چشم یک بیمار همه مشاهداتم را بنویسم. هدفم این بود که بیمار باشم تا بتوانم در یک گزارش ملموس، به سؤالات افراد جامعه پاسخ دهم و پله‌پله بگویم که برای یک بیمار کرونایی در بیمارستان چه اتفاق‌های می‌افتد ؛اما تا پایم را داخل بیمارستان گذاشتم متوجه شدم این اقدام به‌ظاهر خلاقانه اینجل کاربردی ندارد! می‌پرسید چرا؟(متن خبر)

07:55/ بسیج دانش بنیان ها برای شکست کرونا/ تولید ملزومات موردنیاز حفظ سلامت مردم

شرکت های دانش بنیان و جوانان محقق ایرانی این روزها در خط اول مقابله با ویروس کرونا برای حفظ سلامت مردم تلاش می کنند.(متن خبر)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول